معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از دستگیری 3 نفر با اتهام کلاهبرداری خبر داد.

مسكن آپارتمان تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ عبدالله چولکی اظهار داشت: با ارجاع پرونده‌ای از پلیس آگاهی تهران بزرگ با موضوع کلاهبرداری به شیوه اجاره واحدهای مسکونی، به جهت حساسیت موضوع رسیدگی آن به کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد فردی به هویت معلوم آپارتمان‌های مسکونی تعداد ۷۵ نفر را با اخذ وکالتنامه از مالکان جهت اجاره دادن دریافت و در ادامه آپارتمان‌های فوق را با اخذ مبلغ ودیعه سنگین به افراد دیگر واگذار کرده و سپس متواری شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: بلافاصله با هماهنگی قضائی تمامی حساب‌های بانکی متهم و همدستانش مسدود و با انجام تحقیقات میدانی و شناسایی مخفیگاهش، وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام‌شده و بررسی مدارک و مستندات موجود، مشخص شد برادر متهم نیز همدست وی بوده و بخشی از وجوه کلاهبرداری به حساب همسرش واریز شده است که طی یک عملیات پلیسی این متهمان نیز در مخفیگاه خود در یکی از شهرهای شمالی شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی‌ها اعتراف کردند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه اقدام سریع و بررسی دقیق موضوع توسط پلیس آگاهی به این منجر شد که مجرمان به اهداف شوم خود نرسند، به شهروندان توصیه کرد: برای معاملات ملکی و وکالت اجاره به بنگاه‌های املاک معتبر و دفترخانه‌های مجاز مراجعه کنید.

کد خبر 867998
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha